Bytt plats

Jag byte plats på krokarna som jag hämtade utt i går. dom fick hänga i olivas rum i stälet passa bättre där men har ett par andra kroker jag ahr spanat in som jag kan tänka mig att ha  i hallen till olivas ytekläder o sådant.
 var en promenad ner till stan där  vi mött upp leah och tog en fika o sedan så fick jag reda på mycket glada nyheter men inte jag kan skriva mer om här en att jag är så glad för  det jag fick reda på...


Malin var även här en sväng nys och titade in mycket trevligt var ett bra tag sedan vi sågas men vi  får ta o göra det oftare fast du flytar till söderköping.

ananr så ahr dte inte hänt mcyket  mer en att olivia har fott förig att man intye kan va på golvet utan att man bara sla va i famnen o hänge på en sitter nu hä'r i mit knä och är allmänt sur så sak ta o sluta nu .. hoppas ni haft en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Får man se en bild då??

2010-03-12 @ 17:10:30
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!