vila i frid

 nu har du kommit till himmelen min trogna o sanna äslkade underbara vän. Du var min första o vi delar mcyket minnen i hopp. Är bara ledsen över att jag inte fick ta ett farväl av dig för det var någon som miss unade mig detta. Och det är något som kommer va svårt att förlåta. skulle velat gjort så mycket mer med dig o uptäkt så mycket mer med dig och även fott utveklas med dig. Du var den som alltid fans o som kunne får en att släppa allt annat. Vi delar mcyket med varandra. dag som natt som somar vinter vår o höst.  du kommer för alltid ha en stor plats i mitt hjärta. har inte kunnat fatta det än att du inte finns här. Men det kommer väl när chocken har släpt.   vet att du finns där uppe balnd molnen o det kanske var din tid som var inne nu.

Golda du var min guldklimp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!