vakna i går.

 men vaknar ju upp alla dagar på gott eller  dåligt humör . coh jag vakna nog på rätt sida i går .. Gnugade mig i ögönen o kände att något inte stämde.  gick in till badrumsspegen o såg mig i spegen o tänkte.... vad fan har hänt mig,,
Jag var ju bara hemma i går.?? såg ut som ett frågeteken,  ja jag borde ju ha vaknat men det gjorde jag inte.
Kom fram till att dte måste vart katten som råkat gjort mig ila.
Så här såg jag då ut efter jag tvätat  bort blod o lite sårskorpar


har alltås ett såg på ögonlocket, ett i ögonbryndet som inte syns  så bra, och ett över ögon brynet men som bara är en skråma gämfört med dm andra. o så hade min vagel i ögot sprukigt igen.

och vi var även på lite midsommarfriand ei går. med bestemor i borgskyrka  det var trevligt o gott med tårta o sil och potatis
alla tanter sa att olivia var en riktig sommar dröm i går så sött upp kläd mer mer. då blir man glad o stålt som förälder o sträker på sig extre mycket.


hej då mamma sa man o sedan drog men i väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!