rengnet det bara össer ner ner ner

 ja som nu förstår på rubriken så är det inget roligt väder här men  såg att dte var lika tråkigt väder i stockholm med. men  jag hoppas på att dte blir toppen väder i moroogn när vi sak fira sandras födelsedag. För det är tänkt att vi sak va ute o grilla o hon har fixat med partytält o sådan. så jag håller tummen för att det blir strålande sol o varma grader så det inte är kallt. annars i dag sak jag fortsäta med städningen . sak damsuga o skura i dag  sedan så kommer bestomor för bi en sväng  på efter midagen vid 3 tiden ca.  annrs blir det nog en lungn kväll  för i moorgon är det avslutning på babysimet. så i moorgn är  det siat gång för denna termin jag är där.  tror jag sak tänka lite ljus här hemma  för i få lite varm o mysig stämning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!