nu väntar vi

Robbans mamma och bror kommer hit i dag nu efter dom slutat jobbet. på grund av att jag och robban sak i väg till olivas dagis på informatiskonsträff. som sak bli väldigt intresant att gå på o se hur många mer baran som kommer att börja samtidigt som Olivia.  så nu ha rjag styrt till med lite mat här hemma. Så vi sak bjuda på pasta salad med goda tillbehör. så nu är allt förberet o klart bara bröden som sak in i ungnene man väntar  med dom ett tag tills alla har kommit tänkta jag änsålänge är det bara och o olivia här hemma. Och prinsessan våran ligger o sover hon tog en sen midag i dag. hon somna inte fören kl var 14. 45 ca. Så hon sak få sova ett litet tag till sedan sak hon komma upp o äta hon med.  så jag har gjort en pastasalad på gurka tommater, paprika majs salad och pasta. sedan  får man själv ta mellan kykling, salami, melon,champinjoner, ananas, rödlök, ost och kräftstjertar sedan så är det créme fraiche med fransak örter.
drycken som bjuds på kall cola och vaten till.  så nu är jag hungrug o väntar här på alla hoppas dom kommer snart.  annars så har viv arit ute o lekt och gungat under dagen o vart  till afären o handlat lite till maten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!