nu kväll

 då har kvällen komitt över oss och prinsesan är nattat. prinsesan fåran o hennes farmor hade haft det mycket kul ute när hon var barnvakt o det hade gått utan problem men hade inte räknat med annat häller. för  när man är ute så glömer hon bort allt annat. hon har blivit lite solbränd med så det märks att vi itne bara sitte inne om dagaran när det är sommarväder ute.

I morogn så kanske vi ksa ut till stvärtinge en sväng o bussa där om vädret håller i sig så det kommer nog bli kanon där har hon är stor gräsmata att springa på o så vidare. o en massa gjur som hon tycker om.  Nu sak jag nog med ta natten snart väntar på att robban sak komma hem han är ute o fiskar en sväng han åkte direkt efter informatiskonträffan på dagiset.

infoträffen gick okså väldigt bra och det skäns som vi fick en bra berson till inskolningen o som olivas kontakt person eller mantor avd man nu säga.  och dagiset är jag mycket nöjd med.  hoppas på att inskolningen kommer gå bra sedan.  men det tor jag.   ja det var väl det jag hade i huvdet.

Ingen som ha rkominterat det här om bildag boken så jag sitter fortfarande o velar lite fram o tillbaka med detta.  så komentera gärna om det vad ni tycker o om ni med har det.!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!