ja då var det party för sandra

 i dag så har sandra fest för att hon ahr fylt år o temat på festen är prins och prinsessor. så här hemma håller vi på o göra i ordning oss.  och så håller jag p med mat.  och styr emd det sista här hemma.  vi har vart o lämnat Olivia till sin farmor och farfar för dom sak vara barnvakt o hon sak sova där. något som skänss lite jobigt för det är första gången hon sak sova bort. men någon gång sak det ju va den första. Hoppas det kommer gå bra. Så det är tomt här hemma o kan tänka mig att jag kommer tycka det är änu tommare sedan när jag kommer hem i kväll. hoppas i alla fall  att kvällen kommer bli mycket tevligt o rolig.  kan ju även hoppas att stormen lägger sig så vi slipper den.  så  nu sak jag väl återgå till sysloran här hemma. åter kommer väl i morogon med uppdateringar hur kvällen blvev o så vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!