hum hum

Hade en väldigt trevligt lördag fast den kanske kunde ha slutat på annat sätt. men annars för övrigt så var den bra o väldigt trevlig. med mycket skratt.  det gick  bara för robbans föräldrar med olivia med så det var ju bra.  Annars så har jag lite tråkigt nyheter. Fick höra en sak av en väldigt bra o go vän, att en viss person som kan gå mig väldigt mcyket på nerverna fastt jag int ekan säga att jag känner den person men vet  vem hon är. o jag vet att det är många som tycker sådant om denna person.  hon klanlade ner på mig väldigt mcyket o det handlade om bloggen. så vet inte i fall det blir så att jag slutar blogga. Har inte bestemt mig. Men det jag fick reda på sårade mig väldigt mcyket. O jag tar välidgt ila upp när man sägar så som hon har sakt. men tack S för du sa det till dig. Fast jag tog väldigt illa till vids. så det kommer non inte bli mycket skrivande tack vare dig. vet att du är inne o läser här tiitt som tet så jag hoppas du  går in o läser deta och tar åt dig av det du har stält till med.  Man kanske ska tänka sig för lite. inna man hakar på visa personer o ner det kan handla om något sådant som är privat o känsligt.

Gör ett uppe håll ett i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer alltid finnas folk som hittar negativa saker att säga eller göra mot andra. Det är aldrig något man kan komma ifrån men jag förstår att du känner dig ledsen och jag förstår om du inte vill blogga mer MEN jag vill läsa mer =)

2010-06-14 @ 10:46:22
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Alvins mamma

Sluta inte blogga för det! Låt inte den personen förstöra ännu mer för dig. Personen läser ju ändå din blogg så då måste ju personen gilla bloggen trotts det personen sagt? Ajja vet ju inget om det men jag tycker verkligen inte att du ska sluta blogga när du tycker det är kul bara för någon annans skull. Kram på er.

2010-06-17 @ 16:40:51
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!