helgen är snart över.

det är inte många timmar kvar på helgen o sedan är den förbi oss änu en gång och den nya arbetsvekan för många liget framför dom. jag är jag ju med min arbetsveka eller vad man kallar det med olivia här hemme i vi hoppas på att det finna vädret håller i såg så vi kan va ute o bussa mycket.  sak även i väg under vecakn o tita på en cyckelsitts hade jag tänt. för nu har jag en cyckel som funderar o behöver ju en sådan för då kan jag o oliva cyckla ditt vi ska under sommaren. Skönt det i stället för o gå med en vagan. men det komer man ju behöve visa dag i alla fall. Men man ta sig fortare fram med den cyckel. annars så har jag  väl sutit o tänkt på vad man  skuell  gör under sommaren för utflykter o så vidare några förslag från någon ???  skuell va rolgit att åla i väg en sväng o sova borta någon stans.  och att ha med några man skänner med så klart.  humm får se. alla som  vi har pratat med om sommare skäns det som att dom dra sig undan o vill va på sin kant själv eller har redan planerat in det  dom sak göra.  den det är ju av dom vännarne jag har på min sida robbans vänner vet vi inte riktigt men jag tycker inte dom har förståelse till i bland att man har barn dom vill ju ha lite fest drika sinna öl o det är förståligt för dom har inte bildat familj med någon än o då kan man ju leva på deta sätt.  men det kan inte vi.  ne får  väl se vad man kan ta o kluta ut för något under sommaren o vad man ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!