har tänkt klart

Tack för dom få komentarerna jag fick när jag sa att jag skulle eventuelt sluta blogga. Har i alla fall tatgigt det beslutet att jag inte ska sluta blogga Tack var en person. Men tycker att du hädan efter kan hålla det till dig själv.  Hade det bara varit någon som jag inte hade något ansikte på o inte viste  vem det var så hade jag inte tagit lika illa upp som nu. Men Samma dag så var det ju faktist en perosn som gav mig beröm för bloggen med.  Så får ta det positiva till mig o ta tag i deta igen.
har stor lust att gå ut med vem det är som  stälde till det men det skänns inte rätt.. För jag fick ju reda på det va en nära vän till mig och inte av denna person så vill inte sätta henne i en jobbigt sits trots att hon lyckades gör det med mig i går men det är något som kan hända i bland.  Men en sak är säker att den som gjorde mig ledsen är inte  så perfekt häller bara så du vet. Du är så rädd av dig att du ska bli bortglömd att inge ser dig o är rädd för att ingen ska tycka om dig .. lägner det slutta upp med ditt tycka synd om mig eller jag är så mycket mer duktig än dig o dig . Ta tag i din självkänsla o ta tag i den så kanske det blir lite bättre så slipper du klanka ner på mig o många fler. för du är inte perfekt långa vägar i fårn det är du. och det är jag med o många andra. alla har sin brister här o där.  men till skilnad fårn dig så vet jag vart min är o det vet inte du.  Så nu börjar vi blogga igen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker detta var bra skrivet. Bra att du väljer att gå emot de som försöker få dig att må dåligt. Jag tycker att din blogg är bra =)

2010-06-21 @ 09:28:09
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: malin

bra beslut tycker jag :D

2010-06-22 @ 09:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!