god morogn

 i dag är vi utvilade o pigga här hemma går jag nu o plokar lite tänkte att jag skuell dra av golven här i dag i alla fall i köket för det måste man ta varanan dag här hemma för det är så mycket smulor efter vår prinsessa när hon äter sedan så blir det att gå ut en sväng o leka med prinsessan i det finna varma vädret. i dag kan det bli upp till 25 grader här i norrköping  o nyss när jag tidade på termometern som är i skugan så  var det 16 grader ute. så det komme rnog upp i dag gradantalen det tvivlar jag inte up.  sak ta o se oss om kring i våra garderober o se vad vi tar på oss i dag.  nu när vi är ute så mycket o leker så får man ju räkna med en hel del tvät med. för allt som prinsessan har på sig blir bruna eller grå men det gör inget bara att tväta. hon måste ju  få va barn.  Vad har ni anndra för er i sommar vädret? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!