dagen är snart för bi skönt

dag har vart sådär. Varkan jag eller oliva har vart så på o pigga som vi brukar tror på att dte harmed att våran lägenhet är så varm att sova i trots att vi inte sover med några täken utan bara påslakan o att vi har ett fönster öppet i varje rum när vi går o läger oss.  Men vi har pratat om att skafa oss en fläkt  stor golv fläkt så vi kan  få något som svalkar ner rumet lite. grana i alla fall.. vi var ute en liten sväng på gården o lekt för ut annars så har vi bussat inne o bara slppat i dag städat lite här hemma o lagat mat.  nu blir det sängen titidt i dag tor jag men  lite mys med prinsen min först tor jag för vi har itne hunit med varandra än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!