är hos bestemor

nu har joag kommit hem till bestemor efter vi har fickat på stan o gjort några ärenden på stan. allt gick bra o nu ligger olivia o sover själv håller jag på med mat till oss o bestemor är ute medhunden en sväng.. har många tankar i huvudet i dag io haft det under natten med så har inte haft någon vidare bra sömn i natt häller så jag är tröt så igentligen skulel jag med behöva sova lite gran. men så blev det inte kanske kan sova i fatt sömnen i natt om jag går o läger mig rätt tidigt. sak i alla fall försöka med det får gå o sova när oliva gör det.  För o oarka med morogn dag o för o inte va på dåligt humör som jag lätt kan bli när jag är tröt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!