sommar äventyr

här händer det mycket nu .  jag o oliva är med hennes farmor o åker på äventyr i går var vi till kolmårdensdjurpark. där vi hade helt underbart väder för o gå där. det var itne så mycket  sol mer molnit med det var toppenväder o gå där o inte klat var det häller olivia var vaken hea tiden vi gick där inne men slog i hopp som en stok när vi skuell pasera utgången . o sov även gott till natten i dag.  bortskämd vart hon med.  hon fick en stor apa av sin farmor och ett diadem som är  som en giraf, sedan så kopte jag ett diadem  som ett tiger, en bamse bok en skarf med lille skut o så fick hon även en lite bamse björdn. och fick äcen en tvättsvamp som en delfin av sin farmor. galad var hon över allt hon fick med.

 i dag var vi i väg till arkesund där det vart sol o bad för hela slanten mycket kallat var dte o bada var som o bada i en isvak ungifär.  men vi alla dopade oss i alla fall. och det är vi mcycket stolar övet. oliva syod o blöte sig i kanten o lekte med sin hink o vatenkan o spade så hon var nöjd.  nu så sover hon här för natte o skötndet själv så sak jag snart ta o hopa in i en dush o dusha av mig saltvatnet o sedan så dröjer det nog inte länge tills jag med hamnar i sängen är helt slut efter dom här dagarna brun vart jag med. men bara på ryggen  eler nu juger jag lite fick fär på framsidan med men inte licka mycket. var med med bara ryggen i solen. så i morogn hopaps vi med på fint väder så vi kan gäömna till bränan lite gran i alla fall.  sedan så sak vi nog in o shoppa lite med   men det är sådant som återstpr o se.  ananrs så är allt toppen emd o o vi njuter av varje dag  nu som vi har här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!