något jag tänkt på länge

 har gått här o tänkt länga o väl på detta men vart tar ni vägen alli hoppa i mitt liv. skäns som att alla bara försviner. o ingen finns kvar. var är alal vännerna man hade o har, dom ser  man inte till börjar undera är det mig det är fel på är det något jag gör eller vad är det som sker.  men hör här o där hur folk klagar på att deras telefoner är tysta o det varken ringer eller kommer mess så är det ofta för mig kan gå flera dagar i bland. utan att man hör från någon o så hör man av sig sjäkv men inget svar eller att  dom inte har tid. Vad är det för något. som drar er bort så. kan inte förstå..
 jag tor att jag inte har några sanna vänner jag har bara låsasvänner eller hur man sak se det . för jag duger när ni behöver mig o inte annars så  då får jag stå här helt själv. vad är det . är det för att jag har blivit mamma som  det inte fungerar längre elelr vad  är det. är tröt på det i alla fall s¨ville bara att ni skuell veta det. Jag har väl en vän o det är väl Olivia som jag får ta den som som är där o förgyler min dag. för några andraverkar jag inte ha i bland. kan ju gå veckor uten att ma träffar några vänner o i bland skänner man sig lite knäp då men jag får väl försöka finna mig vänner för det här skäns bara jobigt. Robban har kvar alal sin vänner som fins där som umgås o  vi kan va där alli hopa utan problem förstår inte. kan inte riktigt få ut allt som jag skänner o tänkter så det får väl sluta så här
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!