letar o letar

 inte lätt det är siter o letar jobb efter jobb o inget finns det.  vist vinns det jobb men inget som jag kan söka i alla fall. o nu tycker  inte jag häller att det kmmit ut några jobb på länga men dom har väl semester dom med kan jag tänka mig .  men för det  kan man ju själv inte vta semester.  hade ju tänkt att ta upp studjerna annars nu men det gick ju häller inte  för Olivia fick så sen inskolning på dagis så  den är efter kursstaterna så  då funkade inte det häller. men det lösser sig nog på ett5 eller annat sätt.

Något roligt är ju att oliva har lärt sig räka till tre och det var första gången i dag som hon gjorde det väldigt tydligt. Och så har hon kommit underful med att hon har en skuga var så roligt o se när hon gjorde det. stod o titade länge o lyfte på ett ben sprang en bitt o stana till o titade igen o den var kvar. aa det var rolgit o se i alla fall.  så nu vet hon att hon har en sådan med. :)

Annars händer itne mcyket här hemma är väldigt arg ledsen o ireterad för tillfälet. o vet inte hur jag sak hantera det för  man har ju sin prinsessa här som man inte vill vissa det för och inte kan ta ut det på häller så får  bitta sig i tunga lite då o då. o tänka positiva tankar o göra saker med henne för då tänkar man inte på det så mycket.  det hella är inte som jag trode det skulle bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!