hemma i varam stan

 ni här vi hemam igen i våran varma lägenhet så inte så skönt här hemma det är så varmt o instänkt o korsdarg går inte o få här  inte roligt. men sak inte klaga allt för mcyket för tycker om att det för än gång skuell har blivit sommar så det inte är  en sådan tråkig sommar som bara rengnar bort och som man knapt kan bada i för att vatnet inte har blivit uppvärmt.
Annars så har vi fott nya hyresgäster i vårna lägenhet såg vi i går när vi kom hem. Vi har sm¨svart myror som har bo sat sig i min blommlådor och förstört min blommor o i dag  när vi vaknade så la jag märke till att dom även fluttat in i vårat som  rum. så jag fick ryket o vat på dåligt humör o kastade allt som var i  våran blommlåder så det står på balkången nu i en svart stor sopsäck o v'ntar på att robban sak hämta det har skulle även se om hans mama o pappa hade något i mott myrer ananrs så får vi helt enkelt ringa till antisimex inte roligt.  har damsugat o soppat inne hos oss nu i såvart som rum så nui är det inte  likcka många kvar o så ha rjag stänmkt balkångdören så nu lär det väl bli änuvarmare här hemma o jag vet inte hur jag ska kunna överleva natte utan att ha balkångdören öppen för i natt var det  till om med olidligt varmt där inne  o vi sov med dören öppen...

nehe hoppas väl på att sandra hör av sig som vi pratade om så kanske jag o olivia ksuell med o bada lite någonstans i åby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!