helg. ???

det skäns inte som om det skulle va helg nu ..v et inte varaför  känner mig slap i kroppen o har ingen ork direkt till något.. eller rättare sakt lust .. gust nu har jag en brö deg på jäsning här hemam som jag o olivia har slängt i hopp så bara o vänta på den sedan så är det bara att baka ut det o in i ungnen. vad som händer ananrs i dag har jag ingen aning om . Det var robban som skuell hålla i helegn o vad som skulle ske  men det verkar inte gå så bra för honom får väl se vad han kommer med.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Känns absolut inte som helg. Känns som om dagarna bara flyter på..

2010-07-24 @ 23:16:46
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!