eftermidag kväll

ja det börjar bli kväll o så mycket har ine hänt här hemam lite små städning o fixning o så har jag pliggat lite gran med. känner efter i magen o jag är sugen efter något o det har jag vart läng men kan inte riktigt sätt fingret på vad det är vi sak  väl snart gå ner till afären här tror jag för o in hanndla lite till matt  vi ha rju inte stor hendlat något nu när vi inte var hemam på länge så det finsn inte allt för mycket hemam det som är positivt med det hela är att man ränsar ur ltie mer i frysen o det är ju rba det med.  för det kan ju inte vara fryst för länge o någon gång så sak man ju ta o städa ur den med.  Men det är ju något som är bättre o gör under vinter.  ja nu sak jag väl klätra upp på stolen o försöka byta lampor i köpet för alal lampot har gått sedan sak jag väl  sätta mig o tita på lite olicka alternativ vart man kan åka i väg o så vidare o kanske bo i stuga o så någon som harnågot försölag på vart man kan åka ????


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt det låter med att åka väg ett tag. Jag kan rekommendera Eköns skärgård. Det är jätte fint där och de har både affär och resturang på campingen. Också jätte bra lekplatser till OLivia. Vill ni åka längre så skulle jag tipsa er om bödasand på Öland. Jätte fint, mysigt och roliga altviteter för en familj. Skriv gärna och berätta va ni hitta på :) Själva sitter vi i stugan i Abboreberg :)

2010-07-24 @ 12:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!