stor städning.

ja då har man gjort rent båda toaleterna städat och damsugat alla rumen. och så har alla blommar fott sig en dusch så jag hoppas att vissa av blommorna kommer må bätre nu efter deta. men sådant som åter står o se. 
Men nu är jag klar med allt så nu sitter jag här o trampar och vill i väg o hitta på något man det tycker inte riktigt robban .. han är tillbaka till dom dåliga vanorna att han han har inte specielt han vill göra elelr behöver handla så då är vi hemma. medans jag vill i väg ut o gå eller i väg o fick o hitta på saker en sådan person har jag alltid vart.  det sak hända mycket runt om mig då trivs jag bäst.  en soff liggare sombara ser på film och tv är jag inte riktigt man det kan va skönt att gör det i bland med.  men inte varje helg eller mitt på dagaran det kan man göra på kvällarna inna man sak sova.

Ja jag och sandra har även pratat om att vi ska börja träna någon som har något bra förslag vart men kan börja träna?  vill inta hamna  på något ställa där det bara är en massa killer som står o lyfter tungt och är stora som hus utan något stäla där det är blanda lite familje gym typ får gäran va ett ställa som har lite olicka pass man kan gå på med.  så man man ju variera men får se hur det blir.

Sanrt så sak vi på resa med. Som det ser ut.  vecka 8 är det panerat i alla fall att jag och olivia sak infina oss i Norge men min Bestemor. För då har dom sportlov där. så vi åker väl söndagen kan jag tänka mig. men får s e vi sak väl ner o tita på vad det kommer  gåpå o så vidare. har inte riktigt bestämt mig till 100% om vi sak åka än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!