Spruta

Ja då var det dags igen .I dag sak vår töss ta den andra spruten för svininflänsan. så jag hoppas på att det kommer gå bra.  Efter det så vet man ju i alla fall att hon har ett bra skyd. Men det käns inte som jag gör annat än att ger henne sprutor för efter den här nu så sak vi vänta i 4 veckor o sen så sak hon få sen 1 års spruta men det är ju något som är bra för dom får se det så. DEt som är skönt i dag är att robban är hemme ochkan hålla henne när hon får sprutan. jag är ju ingen sådan perosn som tycker om sprutor när jag var minder så kunnde jag  låsas var sjuk  för att jag viste att vi skulle ta sprut i skolan. Och jag titar åt ett annat håll o vill inte se nålen och brukar vara expert på att späna mig och det är ju häller inte bra. Så är bra att jag redn är klar och inte behöver ta två. Hur har ni gjort där ute har ni tagigt svininflänsa sprutna ? så jag hoppas på att det kommer gå bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gick det bra att ta sprutan på Olivia. Fick hon ont och grät mkt? Hoppas allt är bra med er annars. Ska ni till kyrkan på söndag? kram

2010-01-14 @ 10:56:37
Postat av: Sarah

kram Sarah ska det stå! =)

2010-01-14 @ 10:57:24
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!