nu ha rjag hittat på bus

Bus tajm. när man inte får sova o måtse va vacken så hitter man på bus hamna på en sida som jag vart inne på tidigare. och nu kunde jag inte hålla mig längre det klijade så i fingrarna  så jag la en bästelning.  dom har så mycket finna saker till barn och barnrum på denna sidan kiddoz Länkar den här.  så jag bästelde två nappar som var på rea och en dekor till olivas rum avslöjar inte vilken  det kommer ni se senare i bloggen för vi ska ju göra i ordning olivas rum :). Det roliga sak bli o se vad robban säger serdan för han vet inget om deta han vet bara att jag länge velat haft en dekor med text både tillo olivas rumj och vårat.  gå in på sidan man hittar mycket där.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!