nu är snart den vecka över.

Det har gått så fort och den vecka har jag haft så mycket i tankarna och i benen så alla dagar har bara gått för bi. har inte hnit med det jag ksuell ha gjort här hemma änsingång. så jag känner lite ångeste över allt som borde behövas göras i dag här hemma och allt annat jag skutit åt  sidan.

sedan så har det varit en sådan vecka där jag har gått o stört mig på människor i min omgivning som har någon relation till mig eller som är där jag är  visa dagar.  men främst så har det varit två personer som stört mig mest. och det tar rätt mcyket energi och jag har försökt stöta bort det. men det har inte gått så lätt. Tycker bara visa är falsak  och man vet inte vart man har dom.

san så har jag även fott rätt mycket bra  nyheter till mitt liv. men som jag tuver inte kan dela med mig än till er. det är lite hemligt äns så länge man jag kommer garanterat skriva om det  vid senara till fälle. Det är även därför  jag inte sutut här för har varit räd för att skriva för mycket.  Men visa  vet om det men det är bara dom närmsta och  2 till och det räker med dom den är perosner jag litar på att det inte sprits vidare.

Helegn gick med för bi oss fort. jag jobbande i fredas åkte hem och vi gjort pizza till mat  och myste framför tven med en film.  lördagen så åkte vi ut till Robbans familj där hen o hans pappa åkte ut och pimplade. jag och oliva var kvar hemme med  dom andra. lagade mat busade och pratade. Medans mattan stod i ungen så gick vi ut o gick en promenad. Olivia var så glad för jag hade vänt vangen så hon sat framåt vänd så hon sap se mig . Hon var så glad så hon sat o hoppa upp o ner i vagnen och sen så slog hon i hopp o sova så sött i vagnen.  Men får se i fall vi fortsätter har  vagnene så . är ju inte bar att  vända på dom för tidigt fram åt.  För dom tar ju in så mycket mer intyck när dom sitter så och det kan göra så dom sover dåligt drömmer oroligt och så vidare. men det är lite olicka med sådant med.  men går man inga längre sträker så kan man ju ha vagnen så  men sak jag gå längre sträker så får jag nog vända på henne.

Träffade även Sandra i fredags nä'r hon jobbade. VArt så glad så att se henne.  vi har inte träfats elelr pratats vid på ett tag. och när jag varit på stan så har hon inte jobbat.  Så jag har varit orolig för hennen att något hade hänt men allt var bra med henne och micke. Så vi ksuell höras i dag så skuell vi ta o ses i morogn en sväng.

 ja nu ha rjag vet inte så mycket mer att skriva tänkte att det kommer nog ett in läg med lite bilder som jag har sakt at jag sak läga upp men inte blivit av


Kommentarer
Postat av: Sandra

Veckorna bara springer iväg. Men vi får ta och ses snart... Ringer dig nog imorn efter att jag har pratat med Arbetsförmedlingen och lite annat...

2010-01-24 @ 12:28:37
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja, någon ons måste jag få upp arslet ur vagnen och komma förbi. =) Är det trevligt folk då? vilka är det som har det? hoppas det är bra annars kram

2010-01-25 @ 20:03:52
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!