nu är dom nere

nu tog jag tag i mig själv och tog ner julgardinerna det var det ända vi hade kvar i julväg här hemma. Så det var dags nu tyckte jag :P ne har vart så mycket anat jag gjort så jag har bara stirat på gardinerna och bara hustat och klagat på mig själv att dom inte var nere. Men nu har jag satt ditt ljusa gardiner i kök och V- rum så  det ser så ljust o fint utt och så har jga pl¨åkat o flytat lite sakrt tvät håller jag med på med. men snart så sak jag börja gjlra i ordning mig för att åka . Men jag tänkte gör i ordning mig när oliva sover middag.

ne nu är det kaffe som väntar på mig innan det blir kalt o äkligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!