klockan är slagen mycket.

nu är jag tröt o är på väg ner i sängen . Tänkte bara skreva några rader här innana  för har inte varit efektiv o skrivit men har gjort en mass annat.  Det gick bra o ta Andra sprutan på Olivia hon gnälde till men gick fort över bätre denna gång en föra man jag också bero på att vi gjorde det denna gån på bvc. och dom är vanna att stika små barn mer en vad en vanlöig sköterska är kan jag i alla fall tänka mig. annar så har robban var hemm hela veckan med oss här så vi har haft en familje vecka där vi har turats om att få lite sovmorogn och sedan hitta på en massa buss.  i helgen så får vi se vad som händer vi har ävl lite planer men inget som är spikat mer än att vi ska till kyrkan på söndag på dop trädsplundring sak bli roligt. får se hur många man känner igen som kommer med sinna små som vart döpta 2009.  Se i fall jag ser någon av er där mina trogna läsare.  god natt på er.


Kommentarer
Postat av: sarah

Skönt att de gick bra. Japp då syns vi säkert i kyrkan. Trevlig helg på er med! =)

2010-01-16 @ 11:25:06
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!