Hemma :)

Ja nu är jag hemma och kursen är slut. äntligen är väl fel ord att säga med med alla problem som jag har haft dom här dagarna med tågen till linköping och bussar så känns det helt rätt ord att säga. Men annars så är det öite tråkigt för jag fick lära känna  nya trevligt personer lite synd bara att dom flästa inte bode här i östergötland utan er i skåne och så vidar.  Men vi hade tet trevligt roligt med mycket skrat och lek nu under dom här dagarna . Och för er som tror att ja jag har ju gått  3  terminer med oliva innom babysim så jag kan ju inte lärt mig så mycket har lärt mig massa nya saker som man inte har tänkt på o fråga och massa annat som man är tvungen att ha med sig i sin ryggsäk. Så nu åter står det bara praktik som jag måste genomföra sedan så är jag klar babysims instruktör :) låter funt tycker jag. Det är inte så långt kvar tills jag åker på nästa kurs heller med det är en annan. och då kommer jag bo på hotel i stälet för o pengla och det skäns toppen i alla fall efter dena helg coh dagar.
Tror att ni kommer hitta mig i många pooler fram över och simar där med föräldrar och barn. så hoppas att ni kommer några sedan och simmar med mig. :)  det är aldrig för sent att börja med deta med ditt barn. och börjar men tidigt så är det bättre dom lär ju känna vatnet och får en sådan bra vatenvan och det gynar dom sedan när dom sak börja gå i simskola.


Det babysimmet där jag kommer att ha min praktik och jobba  på sedan hittar du HÄR.
Mycket trevliga ledare och ett varmt välkomnande tycker  ajg att man får. Fins 3 kurser att gå.
Nubörjare, steg 2 och steg 3 man kan även gå steg 3 två gånger om man känner för det.
En bra familje grej att göra men får bra kontakt med barnet i vattnet och det hjälper dom i deras utveckling inte bara fysiskt utan även psykiskt, socialt och emotionellt.
Värt att tessta alla barn kan babysima.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!