frukost


(mm gott med nu gjord. varje morogn kväll eller midag.  är väldigt nöjd med den)


då har vi ätit frukost jag och oliva och pappan i huset har fot sovmorogn men snart sak vi in o hop på honom med. för det fins lite o göra i dag med både här hemma och utanför hemet med för den delen .  så snart sak vi ha fruktstund här hemma med.  sedan sak jag nog ta o hänga lite tvät som snart är klar i tvätmaskinen.  men nu ska jag ta o se mig om kring här hemma o ta o se vad jag sa säta upp några saker som vi fick i julklap som sak upp på vägarna här. får se hur det kommer o gå i fall vi får upp något i alla fall. ha en bra dag sak ta oliva nu som är tröt o protesterar och sak bara ha allt sin väg sitter här o skriker som bara den. men dom sak ju lära se dom med att man kan va på govet o leka själv man behöver inte hänga på mamma eller pappa hela dagaran. För det är det hon vill. och sedan så sak man sita o sparka utt den ur sofan eller liknande.  dom testar sig allt dom små liven bara o stå på sig och inte ge efter.  Vara stark i sig själv är något man borde va när man får baran eller så får man helt enkelt lära sig det.  ha en rba dag . :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag drack också nypressad jucie idag ;) Apelsin och äpple blev det. Dock ska jag nog ha frukten i kylen under natten så jucien blir kall ;)

2010-01-17 @ 13:13:20
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!