det närmarsig

 ja då är det bara några timmer kvar tills jag befinner mig i kurs i linköping och jag tror mycket väl att det kommer gå bra utan problem.  har jag den in ställningen och inte är så blyg utan tar ett steg fram och pratar med dom som är det så  går det nog bra. Är väl mer rädd när jag sak hålla i en aktivitet själv. man jag brukar lösa sådan saker. bara nervöst  i början . Nog om detta nu  ni lär får reda på hur det har gått sedan.

I dag så har vi varit på öppnaförskolan med oliva  där hon fick leka  med sina vänner.  merks  att hon trivs att var där har ett leende på läparan hela tiden. Sean så vart det en sväng till borgen för dom hade utförsälning där på kläder och en mass prylar. vi kom hem med 4 fiskedrag A3 pappar (olicka färger) klistermärken  och massa saker i alla fall det mesta vad till mig och olivia. ska ju göra ett eget album till henne.  Om jag  kommer i gång och får tid tilll det. Men har bestemt mig för att jag nu sak ta mig till att göra det nu.

 ne nu ska vi myssa lite. ha en rba kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!