bilder jag pratat om.



här har vi gudmor och Olivia i söndags på midagen hos robbans morfar




Öppnaförskolan





En fika stund efter bus lek och lite sång på öppnaförskolan i onsdas. Ett ställa där Olivia Trivs att vara på med alla busiga barn och det finns så mycket roligt leksaker och en rusekana inomhus som man sak åka på många gånger.


Bakdagen




 det är så roligt så att hjälpa tiöö med båda bak och att laga mat här hemma kan tro att hon kommer bli kock eller bagare. och man blir så fin i ansikte och kläder. sak in förskafa mig förkläda till henne.  och mumsa deg var med gott.
 3 stycken limpor vart det i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt hon är Olivia =)

2010-01-27 @ 11:03:41
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: malin

hej hej kan jag få ett kort på olivia och mig tyckte att det blev så himmla bra :D

2010-02-01 @ 16:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!