02-01-10

Det kommer nog ta sig ett tag inna man lär sig att skriva 20010 utan att behöva tänka när man skriver. Vet ju hur jag själv är och jag kommer nog skriva fel några gånger innan man kommit tin i det deta är något som jag brukar kuna göra om jag inte har huvudet på skaft.

Ett bra start på det nya året. är knapast något som har varit här. vill inte gå in i detalj vad det är som gjort deta. för så personlig vill jga inte va. med tanka på att jag vet inte riktigt vem som går in o läser bloggen. men dom närmaste lär nog få veta det för eller senare. När vi pratar. Så kan ju bara hoppas på att att det har ett slut så  inte hel året behöver va så här. för då blir det år presic som det föra året. Men det kanskle är så att det är bara en själv som kan ändra på det.  vet hur jag själv kan ändra på det snabt men dert är inte riktigt en utvägen jag vill ta. så försöker komma på anna lösningar för tillfälet.

Sedan så jag med bestent mig för att göra om i olivas sovrum vill måla om i hennes rum så att vägarna är vita målade och sen så hade jag tänkt mig att måla blommer i stor stolek i rosa och turkost eller någon anna färg vad tror ni om deta???

För övrig annars så har jag väl lakt ett nyårslöfte som är att jag någon gång inan det år är slut ska ta o gör min tatuering som jag nu har bestemt mig för att göra. Hoppas bar på att det blir bra måste ju ta o rita på den lite bara. men sak försöka att ha gjort den till innan sommaren.  Hinns det inte så får det bli efter sommaren.

I dag ananrs så står det väl shoping på min lista tror jag. jag vill ner på stan och köpa mig min laseåberg glas som jag samlar på. jag fick ett presentkort det år av min farfar och hans fru till att köpa mig glasen själv för dom viste inte i falljag ville forstäta med att samla på dom men det hade jag tänkt gör i alla fall.  Så får se i fall jag ta rmig ner till stan och i fall olivia käner för det. Så vet man ju aldrig kanske kommer hem med en massa mer saker. men deta är ju inget ovanligt i sådan fall.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tror det kan bli snyggt med färgglada blommor mot en vit vägg. =)

2010-01-02 @ 19:16:46
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: sarah

Hoppas allt är bra med er? Trevlig fortsättning på er! Kul att göra om i Olivias rum. Du får visa för och efter kort? mvh sarah =)

2010-01-03 @ 09:44:48
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!