vitt

Ja ute är det  vitt o det blåser en massa inge praktik för mig i dag vart det i simbasängen . för robban var tvungen att jobba. och så var vi orligta för att jag inte skuell ta mig hem där i fårn med tanke på sönstorma. Blir nog inte att gå ut i dag inte. fast jag ändå känner att det skuell var skönt o gått ut o gå i dag. Men man får ju ändra sig efter vädret.  Men  nu ah rjag ju även chansen att se efter så jag inte har glömt något till i moorng och förbereda lite till.  har ingen resfeber än riktigt men det kommer nog  ju mer titden går.

HU är vädret hos er och vad gör ni när det är sådan vänder utte?


Kommentarer
Postat av: Alvins mamma

Ja, snacka om att man är trött på all snö nu. Vagnen är det ju bara glömma att ta ut. Som tur är Richard långledig så vi slipper släppa ut Alvin i detta snöväder. Hoppas det går bra för er imorn då. Inte nått orolig för vad all snö kan göra på vägarna?

2010-02-20 @ 20:24:23
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!