vart lite shoping i dag med :)


Et par vår och höst skor fårn skopunkten för 99kr men fick dom för 49 kr. för dom har ju ta två o få halva priset på det biligaste.



Ett par nya vinterskor för min har gått sönder o läcker in med bra sula så jag inte  halkar.
och nu när vi sak i väg o va ute mycket så behöver jag ett par skor som jag kan hålla värmen i och inte bli blöt i föterna.

Fyndade även en dena på cubus för 75 kr på rean. tänkte bra till vår höst och kalla sommarkvällar.  Biligt är bra. som jag brukar säga i bland.


Leghingsen jag fick av robban i alla hjärtansdag present var det ett hål i så jag fick byta dom men Dom ljusa fans inte kvar i min stolek så det fick bli dom mörkare. Det är dradkedja på dom nertill.  och kommer fårn H&M har ingen bild på skjortklängingen än men det kommer nog.
Det var det vi kom hem med i dag .


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga skor !

2010-02-18 @ 22:14:23
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Leah

ÄLSKAR de bruna skorna. Om du inte aktar dig köper jag likadana! ;)



Kram

Leah

2010-02-18 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!