Tips!!!

Det här är bland dom bästa köpen jag gjort.

Deta är ett par bad skor i fårn Imse Vimse. Helt underbara är dom.
rekomenderar dom till alla er som babysimar och till er som inte gör det som duschar och badar era barn. Och det är något som i alla fall gör 2 gånger i veckan med dom.  deta tipps rör dom barn som står själva och som kan gå. för det är anti halkskyd på dom. Så när dom badar och ställer sig upp så har dom inte licka lätt för att rmla. som dom lätt kan göra annars så samma sak i duschen är ju hur lätt som hälst att ruka halka till och ramla.
Så något jag skulle rekomendera er alal där ute med barn att införskafa så fort era barn kan gå. bra att ha med när man åker till baduset med.  Annars så rekomenderas det att man har strumpor på barnnen med antihalkisar på. Så i stället för att förstöra strumpor i kolor och behöva ha det på dom när dom badar så är detta ett bätre allternativ. Finns att köpa på babyland om jag inte har helt fel. Jag köpte min  där jag babysimmade med Olivia och även kommer att jobba sedan. Finns nog på dom flesta babysimmen kan jag tänka mig annars så kan dom nog bestäla hem dom om frågan ställs.  Det var mitt dagens tips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!