spruta och fettisdagen

det vart spruta i dag för oliva fast hon var ostig så länge dom inte har feber så kan man ta sprutan så det känndes bra. det som är nu  är att det hon har ligger i kroppen kan bryta ut mer så hon kan bli sjuk och eller rättare sakr väre en vad hon är nu men inget vi lakt merke till än i alla fall . Nu är hon piggare en vad hon vart dom andra dagaran och hon springer om kring o busar och styr som hon alltid brukar. Så vi får se i fall det blir någon öppenförskola i morogn och scrapbooking.  allt beror på den lilla  tössen.

Men trots spruta o hosta så  här det ju fettisdagen här och då var vi ju tvungna att gotta oss i semlor för alla i  varån familj tycker ju om det.

 mm.. semla och kaffe funkar så bra i hop

 här har vi sjuklingen  med iriterade ögon för hon har kletat lasang o gräde på dom.  Mumsigt var det för henne medf att  få saka på semlan.  hon fick bara locket  och lite grädde på men  det  såg ju lika dant som våran så du  gick det ner.

 nu sak jag hoppa ner i ett bad sedan så blir det nog natten tidigt i dag eller i alla fall plugga elelr läsa i en bok för jag är helt slut i kroppen med tanke på att det inte vart någon smön i natt.  Så nu går min krop på låg energi.  så som ni  då kan förstå så har det inte hänt så mycket här hemma i dag . när vi alla har sovit lite och en som är halv dålig och leedsen över spruten o sinna tänder

Sandra bad mig även om att  skriv varför jag avrt besviken o fota några sider i den  och det kommer när jag får tid till det.  jag lovar Sandra


Kommentarer
Postat av: Ida

Ååå Jag blir så glad varje gång jag hittar en ny blogg som gillar scrapbooking... Den sidan där du har pärlat namnet var ju super häftigt!! Jag scrappar mycket och har även gått till vår lokala blomsterbutik där jag säljer några kort i månaden.. Men en blogg du verkligen ska kolla in är scrappingmedinger.blogg.se Hon är nog den duktigaste Scrapbookaren jag vet! Kramkram. Ps, kolla min blogg och du vill ha ett smycke med dotterns namn:)

2010-02-19 @ 10:45:28
URL: http://melwinsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!