satn blir osäker i dag

i dag sak vi ta oss en väng runt om här i Oslo. siv är ledig i dag så vi sak passa på att åak runt o se på lite saker. jag hoppas på att hitta något som ät typiskt norskt till mig och Olivia som vi sak ta hem. vi var en snab sväng i går ner till strömmen som det heter här det är ävl som Ica Maxi eller hageby centrum i norrköping. Men vi  gick inte in i så många butiker.  vi skuell bara ha lite mat.  annars så sak jag sminka min bestemor för hon tycker att jag msinkar bara och hon tycker hon är så röd i ansiktet i dag.  men kanske åter kommer i kväll får se hur det blir med tid o så..  ha en bara en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!