resa humm...

Ja vi ska ju resa nu på söndag jag och Olivia och jag hoppas på att dte kommer gå bra. Jag är väldigt nervös över vad hon kommer att tycka att sitta på en buss i 7 timmar man hoppas på att hon sover mcyket och att hon är villig att tita ut i fönstret på alla bilar o snö som finns utanför bussens fönster. Och så ska jag ta o lada en litten leksaksväska till henne med.  sitter o funderar på  vad hon skulle vilja ha med sig.  Annars så är det ju morogn o vi har ätit frukost och borstattänderna och klät på oss. I alla fall oliva är det  jag går med mina morogn kläder än.  men det är på grund av att jag har börjat paka resväskan  med kläder så jagmåste tänka till nu vad jag sak ha med mig för kläder.  men jag brukar inte ha några problem med detta och samtidigt så tvätar jag med. för oliva har  ju vart hemma mycket nu när hon var sjuk så nu har hon ju smutsar ner en mass kläder så tvätas är bra om man gör inna man åker för det är inget som kommer bli gjort ananrs här hemma. eller jag tvivlar på att den kommer bli gjord. så det blir väl lite buss nu o dricka sitt kaffe och styra med alla. oOch så sak vi nog hitta på något roligt som att gå ut o gå eller se om någon roligt person hör av sig o man hitar på något.

 så långt har jag kommit  och detta är bara olivas kläder och saker till att byta blöja.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Man kan ju göra om bloggen steg för steg. Något nytt då och då tills man är nöjd. ;)

2010-02-19 @ 10:10:50
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!