res- feber

Nu har jag res febber o vill bara i väg nu. nu är allt klar för o bära av har titat igenom väskan och pakat leksaker till prinsessan get henne mat och årnat till matt till bussresan. och städat lite här hemma men det känns som att tiden går så sakta.  och då får ju jag so ont i magan och mår lätt ila när jag tänker på det vet inte vad det är men sådan är minkropp. Tror även att det beror på att jag knner att jag inte riktigt har koll på läget. jag Kanse har kontrolbehöv när det gäller vissa saker.  men nu är det en timma kvar tilsl vi åker hem i från o halv 2 går bussen sedan så är vi fram i örebro halv 4 och har en halvtimme där tills vi sak på nästa buss. som  går kl 4 och vi är fram i Oslo kl 20.30 så så sewr min dag ut i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!