norrge hær

Tænkte børja med o sæga førlåt till er som jag hade lovato høra av mig till nær jag kommit fram. men pengarna var slut på ten och det koster 2 kr per sms och det spelar ingen rol om jag har komviq kompis eller inte nær jag ær hær. Men vi kom fram bra och  buss resan gick fintt med oliva hon var så snæl så titade ut genom fønstret och læste bok och busade. nær  vi var frame hos siv så gått vi mat o sedan var det  lægdags. kl han bli mycket inna vi var frame.  i dag jobar siv och vi andra ær hemma och  vi ska eventuelt ut o åka lite pulka i snøn hær med. Sivs barn heter dinna och bendrick. komm på det efter jag var klar med det in lægget  dær jag inte kom på det. 
Så nu hoppas vi på en bra semester. det som ær planerat ær att gå  en svæng på stan hær i Olslo och  så skulle vi till nissehuste.  så vi vilka dager det blir av . Vet inte i fall oliva riktigt har førståt att vi ær i ett annat land mer æn att det pratas ett annat språk før annars så ær  det ju intenågon støra skilnad.  det kan ju licka gæran vara en anna stan i sverge før henne men det ær i alla fall prinsessans førsta utlandssemester. :) ne nu ska jag ta mig min frukoste kaffe och gøra mig klar før dagen. Ha det gott dærhemma nu så åtter kommer jag med några ilægg under veckans gågn.
 


Kommentarer
Postat av: Lilla pyssel Ingerl

Hej och tack snälla för besöket och jättekul att du länkat till mig blogg. Var jag får alla mina idéer i från hmmm väl jag testar på en hel del som dyker upp i mitt huvud. Sen så får jag mycket inspiration av andra på nätet och andra pyssel vänner som jag har. Ha en jättetrevlig semester, Hälsningar från lilla pyssel Inger:)

2010-02-22 @ 10:15:14
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Ida

Hejhej Norge:) Min svärmor var hos sin diabetesläkare på vanlig kontroll (tror hon gör det en gån om året) Och då berättade hon att hon blivit farmor och att det låter så gammalt.. Då sa läkaren till henne att vi skulle säga bästemor. Och det har vi fortsatt med.. Låter så himla mysigt och gulligt på något sätt.. Jag vill bli mormor för det löåter varmare Men med en son så går ju inte det.. får bli bästemor där för mig med:)

2010-02-23 @ 09:30:59
URL: http://melwinsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!