jobba

jag har hunit med att plugga litye i dag ahr läst ett helt kapitel i min babysims pärm :) 
Och nu harjag gjort i ordning mig till jobbet och sak snart be ge mig  får gå till jobbet i dag på grund av att det inte finns några pengar på busskortet men det stör inte mcig jag tycker om att rör på mig.  och i dag när det är så fint väder så  kan jag bara gå ut o njuta va slolenmed lite musik i öronen.  Robban och tössen blir hemma. och vi hoppas väl på att hon kommer att sova lite för hon har inte sovit än . hon somnade till men då fick hon sådan hosta så hon vaknade och sedan ville hon itne somna om. Men så kan det va med dom små liven.  men nu sak ajg se i flal min  töss sak ha lite mat  i maggen sedan blir det att at på sig kläderna o gå.. :) ha en trevligt eftermidag .


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till på jobbet.

2010-02-15 @ 15:25:03
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!