intelångt kvar

Nu ær det intemånga dagra kvar tills vi far hem och det kænns bådetråkigt och skønt. Sakanr min  sæng och min søtnøt och våran kisse katt o all min vænner som man kan prata svenska med. inget fel på språket hær man man får ju anstrænga sig vældigt i bland før o  førstå vad dom sægar och mednar med visa ord. Men jag ær ju rætt van så jag har væl inga stora svårigheter.  men dinna  sivs dotter har svårt att førstå oss eller jag vet inte i fall det ær  så att hon bara sægar så før i bland får vi sæga samma sak om och mo igen. men alla dom andra før står mig væligt bra.  i dag hænder det itne mcyket hær  vi ak ut o gå en svæng i snøn. før det sbøar hær. och sedsn får vi se vad som hænder med dagen siv jobba i dag  men ær ledig i morogn och då kommer vi  hitta på en massa saker før det ær å sista dag. vi reser hem på morognen på søndag så jag ær i sverge kl 16:00. och jag skriver igen o påminer er om att jag inte kan ta i mott samtal på min telle eller svara på sms. før min pengar tog slut på telen på væg hitt. och det koster ju mer  før mig att messa till er  i sverge det koster 2 och något per sms. och 4 kra i min  før  o ringa elelr at omott samtal.  Men tycker i alla fall att jag har hållt ba kontakt med er øver blogg och msn. Hoppas ni har det rba dær hemma och att det inte har kommit allt  før mycket snø på er.  och så att vi kommer hem så vi sak sedan nær vi anlænder i norkkøping. 

ha det så bra puss o kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!