Inte bätre.

 Olivia ahr inte blivit bätre trots att vi trode det i går kväll  för hon var så pigg o så inte alls sjuk ut. Men hon är licka dan som förut men nu har hon ävnen lite feber. och vet inte i fall det beror på sprutan eller  att det är  det som låg innan i kroppen som har brutit ut men sådant som märks seddan.  Blir i alla fall inte någon öppna förskola i dag och kan tänka mig att det inte blir någon babysång häller för våran del. känner det att bättre hon blir frisk nu så att  vi kan åka till Norge på söndag och vara där i en vecka o sedan komma hem. Men det åter står o se hur det blir med den saken.

En sak som gör mig glad i dag är att jag i alla fall inte missar hantverkskafet i dag  där det sak va scrapbooking för robbban är hemma emd oliva under den tiden så kommer han o lämnar henne där hos mig sedan och vi går hem hon o jag så får hon i alla fall lite frisk lyft för man märker stor skilnad att hon sover bätre o hosten besvärar henne inte licka mycket då. så nu ska jag börhja packa i hopp min saker o gör i ording os o se i fall oliva vill ha något mer o äta.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tråkigt att hon inte blir frisk =/ Hoppas det inte håller i sig länge

2010-02-17 @ 19:04:42
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tråkigt att hon inte blir frisk =/ Hoppas det inte håller i sig länge

2010-02-17 @ 19:04:57
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!