god morogn.

här hemma är det snorigt och hostigt. inte så roligt men feber  har vi ingen nu på morognene i alla fall. och det tycker jag är bra.  Men  har hört o lästa att februari är en måande med mycket vab. Men det tycker jag nästa är förståligt.  I morogn är det  1 års vacin som  sak tas men får se vad dom sägar om detta nu när hon är  så hostig. Vet inte hur håra dom är på det men sådant vi får så. Blir väl  o hålla sig inne så mcyket som möjligt till i morogn och i morogn med om hon är lite små sjuk fortfarande så vi kan orka med och vara frisak till på onsdag då vi alltid går till öpnaförskolan.  Sen s sak jag även på hantverkskafet som min Bestemor håller i och scrapbooka för det är det temat dom har denna vecka roligt sak det bli att byta o bolla lite idéer med varandra. 
Så sak väl sätta mig och  välja ut lite bilder  som jag sak göra på så jag inte behöver at med mig alla albun och kort vi har.  Ne nu sak  vi ta o drika kaffe bussa och väcka pappa som har fott sovmorogn nu på morgonene. 
 he ne bra start på dagen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!