det bär av

Om bara några timmar så sak vi åka til norogen vi sak till Oslo till SIv som är min pappas kusin och bo hos henne. Hon ahr två små baran  eller nu är dom inte så må längre men det är hon som har dom yngsta barnen av kusinskaran till pappa i alla fall.  nu har jag inte åldraran i huvudet men men.  Jag ahr res feber i magen men har i alla fall kunnat sovit i natt så det känns bra i alla fall.  och res väskan är snart färdig packad bara tandorset o tandkräm som sak ner nu. Sedan är det bara att läga ner allt i rygsäken som ska med.  tänkte att jag skulle ha lite saker til Olivia där som två böker. kritor o papper, och hennes docka måpste ju får fälja med på resan med.  sedan ska även  jag lägga ner mat till oss o dricka i den med. och så måste jag kolla så allt fins i skötväska med. så jag ahr nog koll på läget så läng jag vagnen och oliva kommer med så är det ju ingenf ara den andra går ju faktist att köppa.

fick frågan om jag itne är oroligg / räd för vad snön kan göra nu på vägaran o så när vi ska åka. Svarety på det är nog ja , är oroligt över att det ska bli förseninger att bussen blir instäld och att det kommer vara scvårt för bussen att at sig fram . Men  jag får att det som det är.  Gust nu så snöar detinte ute och jag hoppas väl på at plogbilarna har hunit dra bort den snön som ligger nu på marken. Så länge vi kommar vram hela o välbehålna o samma ska hem så är allt så bra så.

Får  väl se om jag  får tillgång till datorn något i norgen det finns en dator hos SIV så inte för den dela men man vet ju itne vad vi hittar på och om tidien finns men tänkte i alla fall försöka. så in något inläg men i kväll kommer vi fram så sent så  det lär inte bli av då men på morognenen på måndag kanske jag hinner med något. jag vet ju inte riktigt vad vi har för planer när vi är där.

Ha en bra söndag nu i alla fall.. så hörs vi annars när jag kommer hem . :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!