Besviken

Nys kom posten och jag fick min bok som jag hade beställt fårn adlibris. Det var en bok om scrapbokking och jag vart så besviken var inte allså som jag trode den skulle va. :( Men tur är ju att jag har lite andra böker sen tidigare. Blir nog inte att beställa några fler scrapbooking uten  blir nog att köpa i afären i sådant fall om jag ksuell känna att jag vill ha någon.

Här hamma ananrs så är Olivia fortfarande sjuk. Hon har värdens hosta så hon har inte sovit så bra under nattaen och jag har inte sovit något. och så rinner näsan på henne. Och så får hon nya tänder. TVå stycker i nedre skäken har brytit sig upp nu och en  till är på väg där uppe. Så nu fick hon 3 stycken på en o samma gång. så det är lite jobbigt nu för henne. Lider med henne. sak till BVC i dag så  jag hoppas på att  dom kan hjälpa os slite är lite oroligt över att han kan ha fott förkylingsastma. eller att det äör något annat hon har åkt på för  se vad dom sägar sedan hon ska igentligen dig för 1 årsvacination som har blivit upp skutet på grund av Svininflänsavacinet. Men tror itne dom ger sprutannär dom är sjuka eller allmänpåvärkade.

Annars så hoppas jag bara på att oliva är frisk tills vi ska till norge.  så vi håller tummarna  för det.. Sjuk vet jag inte  i flal man kan säga att hon är för hin har inge febber elelr så men en jobbig hosta som hon inte blir av med och massa snor som rinner.
nusak jag se i fall hon vill villa lit elelr ätta in vi sak i väg..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tråkigt att du blev besviken =/ hur var boken då? Kan du inte fota några sidor och lägga ut?

2010-02-16 @ 14:28:23
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!