bättre.

NU är all feber bort o nu har min stöta töss bra hostan kovar som hon kämpar så dant med. Näsan rinner inte licka mycket häller så detta går nog mot sitt slut nu . HON är så rast lös så vi sak  gå på sången i dag tänkte jag o se hur det går.  för hon var feberfri hella kvällen och dagen i går med.  så hoppas på att det håller sig så här.  ha en bra morogn .

Det gick bra att scrapbooka i går  jag gjorde 2 sidor och en sidan när akjg komm hem sedan. läger ut bilder senare i dag ahde inte tiden i går eller orken. och nu så sak vi göra oss i orodnign här hemma bara trol ungen vill äta sin frukost.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att febern är borta nu =)

2010-02-18 @ 14:34:40
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vad träligt det är i dessa förkylningstider. Nu får våren komma tycker jag så vi kan vara friska och glada igen. =) Huset var rena rama renoverings objektet, bara det fixar sig blir det nog bra om vi får det. Ha det!

2010-02-18 @ 16:49:45
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!