vist har jag hört

Nog har jag hört mcyket men men vissa personer  är så o smart så man undra starkt vad dom tänker med.

2 gammla klass kamrater sen 2 upp til 6 gick för  bi mig i dag när jag var på stan. och säger. Ooooo hej tessan " typ vad rolgit o se dig "  och jag hälsar jag med. Men komenaten efter bara jaha har du barn är det ditt??? Jag svara. ja  ne  jag har bara lånat det sen. . ne det är mitt baran sedan 2 år tillbaka.  dom sägar Ooo är hon så gammal-
Det roliga är väl att dom har gått för bi mig många gånger utan o hälsa eller lägga märke till mig så vet i fan varför dom skulle hälsa just nu. Kanske för att nu hade dom till fälle att spana in mitt barn. vissa mänisskor är bara för för mycket o beter sig som inget ting och som en idiot.

Annars så  har jag och Olivia vart på stan o raggat julklapar o så träffade vi Sara och hennes son Folke så  vi tog en ficka på stan o så gick vi ett var. jag letade efter något att ha på mig. till julfesten  med jobbet på onssag vart det inte läde någon vart.

Varfrö blir man så feg när man blir mamma??? jag och  Sara kom på att vi var rätt lika varandra nu väldigt veliga o hade svårt med kläder sedan vi vart mammor o vågar inte rktigt att tessat allt o tänker det där kan  vi inte ha för jag är ju mamma o så vidare vart kommer detta i från någon som har ett bra svar???  vi vill gärna veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!