söndag i dag

Ja i dag är det söndag en dag som jag inte driket har sätt fram i mott för för nu är detmycket jobb för min del som ligger framför mig.  men jag ser det som en dra julklap efter jul när lönen kommer in på kontot.  men ändå känns det lite så där.  jobbar  en hel vekcan i sträk nu så det kan hända att jag inte lägger min tid på bloggen då ute till familjen . men är ju trots allt familje mor med och itne bara  en själv. sopm har tidd till blopggen dagligen.

Men annars så ligger det mumsiga nya recept på min bakblogg nu och sådan som till hör julen som vi har framför  oss.  och så hade jag även tid att slänga ut receptet på olivas födelsedags tårtor.   kommer lite mer recept nu för  över medtanke på att det är sådan årstid  och det blir mcyket bak o gosis som sak göras. för det rä något jag älskar att göra och  gör varje år.

men nu ska jag drika upp mitt kaffe o pyssla lite här hemma.  och sedan är det kalas i kväll för malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!