själv.

 ni dag ä rjag helt själv hemma  olivia är hos sin farmor o farfar o bussar o har lördags mys jag sak  jobba kväll i dag så jag börjar kl 18 o slutar haltv 11 i kväll o robban skuell träffa grabbarna  så det vart lite krok denna dag med allt man tur att man har folk runt om sig som kan ställa upp om det är så.  annars så brukar vi aldrig  behöva ha baranvakt så för det är alltid en av oss som är hemma med tössen våran .

Men i alla fall så är det väldigt tomt här hemma o kl går inget vidare fort här hemma utan den kryper fram.  saknar olivia en massa med tanke på att jag inte har sätt henen fören i går dom skuell kommit hem o vi ksuell ha bussat men. hon åkte i väg på aventur med farmor o farfar tidigare under dagen hon trivs ju med dom så jag vet att hon har dte bra. 

 så näst på tur är det jobb som står på schemat och där erfter blir det  hem o sen en film kan jag tänkamig för jag är ingen sådan som  kan gå hem o lägga mig direkt utan jag måste varva ner. 
vad händer annars där ute hos er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!