lucka 2

i dagöpnades packet nr 2 och det är fortfarande roligt o man vill ha fler  så man får förklara att det fortfarande bara är ett i taget som gäller. men i dag var det en legobit.  Annars nu så har jag sovit ut o håller på o göra mig i ordning för att träffa arbetskamraterna o spa lite gran.  tror jag sak ta en vända på stan med innan o se i fall jag hittar dom sisat paketen till kaländern o kankse någon julklap. :)

Jul kaländern verkar var bättre en föra året men det har ju bara gått 2 avsnit än o jag har bara sätt et av dom.  och hinner itne att se dagens avsnit vad tycker ni om tv julkaländern?

inget slår ju pellesvanslös och mysterjet på grevehålm o alla dom som var  på våran tin eller på min tid ska jag väl kanske säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!