julkort

  Julen är ju här snart  som månge nämner nu i sina bloggar och alal pratar även om det.  man sak hinna med att handla julklapar jul baka fixa med julmaten pynta granen i tid o så vidare..  det som är dags att göra nu och dagaran frm över är att få i väg sin julkort.  något som vi har vart väldigt dålig på här hemma att skicka.  Så i år har vi bestämt oss för att vi ska få i väg julkort i alla fall.
 många år så har vi skrivit julkorten men det har aldrig kommit så lång så det sitter frimärka på och ligger i den rödea postlådan.  Men i år så sak det ske.

För jag  sa till mig sjävl att jag inte skuell ge mig på att göra deta i år men gjorde det i alla fall. för jag fick lusten orken o idéerna. så jag har suttit o scrapat egen julkort till alla som sak få en julhälsning fårn oss  här hemma.  det är några tycken o ingen är licka dan något jag är stålt över.

 så i dag  nu snart så ska jag sätt amig o skriva i korten tänkte att jag ksuell försöka få i hopp någon fin jul dikte eller om jag hittar någon . får se hur jag gör annars så blir dte bara en julhälsning i korten.
här är i alla fall korten jag har gjort.


 och så är det några till min tänkte inte avsläja alla här
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!